Dag 8 (29-05-2017)

29 mei 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Dag 8 (29-05-2017)
Zoals afgesproken vertrekken wij om 07.30 uur naar Cedar City, dus Camper afkoppelen en we verlaten het prachtige Zion National Park. Omstreeks 09.30 uur
arriveren wij in Cedar City omdat onze navigatie de locatie niet kan vinden was het even een kleine zoektocht maar het is gelukt. We arriveren bij een
prachtige Crossfit box, Crossfit Cedar City. Momenteel is hier voor Memorial day de Hero Wod Murph bezig, de atleten rennen rond met hun gewichtsvesten.
Op de balie staat allemaal eten voor na de Wod ze maken van deze dag echt iets bijzonders. We worden vriendelijk ontvangen door één van de coaches en met een
pet en shirt gaan wij weer on tour.

Onze volgende stop is onze verblijf plaats voor de komende 2 dagen genaamd Ruby`s RV Park nabij Bryce National Park. Deze keer kunnen we niet verblijven op het
National Park, ondanks we 6 maanden vooraf getracht hebben te reserveren was er geen plaats meer, waarschijnlijk door Memorial day. Voordat we arriveren op Ruby`s
rijden wij door een prachtig National park genaamd Dixie National Forrest. We merken dat de temperatuur enorm afneemt en wat schetst onze verbazing dat tussen
alle enorme bomen gewoon nog sneeuw ligt.

Tijdens de rit door Dixie passeren we 2 mooie wateren: Navajo Lake & Duck Kreek.
Hierna begint ons grootste avontuur, de navigatie stuurt ons een onverharde weg op. Is deze geschikt voor een RV, nou nee niet echt. De buggy`s en crossmotors
vliegen om onze oren. Ongelofelijk dat de navigatie ons op deze wijze stuur. Diverse trucks met trailers passeren ons over de zelfde weg, wanneer we bij een
riviertje komen om door te steken besluiten we om de camper te keren. Op een heel smal weggetje met links en rechts grote rotsen keert Mario de camper zonder moeite.
We zetten onze weg voort even de navigatie aangepast om onverharde wegen te vermijden, want dit willen we niet meer meemaken.
Wanneer we weer op de goede verharde weg zitten worden we begroet door een hert welke de weg oversteekt.

Om 13.00 uur, na een broodje te hebben gegeten bij Subway arriveren we bij het prachtige Ruby`s RV Park. Douches, zwembad, wasmachines, restaurant en speciaal
voor Mario overal WiFi (lol).Even inchecken en we zijn de eerste welke arriveren op de Camping, Camper neerzetten, weer achteruit in parkeren en alles
aansluiten. Eerst even water bijvullen, dit kan op de zelfde plek als de staanplaats.
Hierna vertrekken we naar het zwembad, om even te genieten van de zon. In de tussen tijd zet ik gelijk een was aan. Bij de camping is een 'Laundry Room. Binnen een
uur heb je alles gewassen en gedroogd. Alles weer schoon de kasten in. Omdat de was toch aangaat gelijk even de Camper gedweild.

Omstreeks 16.00 uur arriveren Theo en Linda, zodra deze aangesloten staan gaan we de diner show reserveren voor vanavond.
De show kan gereserveerd worden in het dorpje wat bij Ruby`s RV park hoort. Een gezellig dorpje met winkels, hotels en kinderspeelgelegenheden. Na de show te hebben
gereserveerd, trekken de dames bijna een sprintje naar de douche gelegenheid, een normale douche om even je haar te wassen. Wat een genot was dit!!!!
De show start om 19.00 uur omdat we gereserveerd hebben moeten we om 18.50 uur aanwezig zodat we vooraan mogen zitten. De show is oprecht geweldig en het buffet ook.
De vier heren stelen te show met hun stem en instrumenten waanzinnig. Dan is de dag alweer voorbij en gaan we ons bedje opzoeken want morgen gaan we alweer vroeg
pad.

1. Pa & Sjaan:
    31 mei 2017
    Jeetje wat een mooi en wild land en het is maar goed dat je de verharde weg in gesteld heb , en sneeuw niet te geloven en crosfit midden in no were love you Pa & Sjaan.