Dag 14 (04-06-2017)

4 juni 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Dag 14 (04-06-2017)
Vandaag om 08.20 uur vertrekken wij  naar het plaatsje Page in Arizona. Bij de receptie halen we nog even een vers gezette koffie voor onderweg en we gaan
on tour. Vandaag rijden we een flinke route welke grotendeels van de dag in beslag gaat nemen. We maken tevens de route door Monument Valley.
We passeren diverse plaatsjes: Monticello, Hatrock en Kayenta. Deze plaatsen gaan we dwars doorheen en het is geweldig om te zien hoe mensen leven. We passeren
ook 2 wateren genaamd Reacap Reservoir en San Juan River. In dit gebied zie je het landschap ook weer diverse malen veranderen: Groen => zand => rood gesteente
we merken ook hoe dichter bij Page we komen hoe de temperatuur oploopt.
Aangekomen op het Lake Powel RV Park sluiten we de camper aan en wordt het tijd voor ontspanning, we zijn hier ongeveer 16.00 uur gearriveerd. Dus even relaxen
aan het zwembad en daarna voorbereiden voor de BBQ. Helaas geen BBQ aan de camperplaats, maar ze hebben een losse plaats om te BBQ`en en dit was ook zo gezellig.
Helaas in het log van deze dag geen wilde verhalen gewoon relax ongeveer 450 KM gereden en daarna lekker rustig aan gedaan. Morgen gaan we weer vroeg uit de veren
want de WOD start om 06.30 uur bij Lake Powell Crossfit.