Dag 5 (26-05-2017)

26 mei 2017 - Clark County, Verenigde Staten

Dag 5 26-05-2017

Opstaan zonder wekker en dan toch weer om 06.00 uur wakker zijn. Vandaag rijden we met de RV weer een stuk terug naar Las Vegas, hier gaan we naar Clark County
Shooting Complex, hierbij zit tevens een RV park waar we overnachten. Omstreeks 10.00 uur naar een eigen ontbijt (soms is dat best lekker na alle grote
maaltijden hier) gaan we op weg. Het is vandaag ook de eerste keer dat we moeten tanken. Met onze eerste tank hebben we ongeveer 205 mile gereden. Omstreeks
15.30 uur komen we aan op Clark County shooting Complex.

Na het inchecken gaan we direct naar de schietbaan deze is namelijk geopend tot 17.00 uur om te schieten. Het is onbeschrijfelijk hoe makkelijk je in Amerika
een wapen mee krijgt met munitie. Na de wapens te hebben opgehaald (een 9mm nano en een .22 boldaction geweer). Op de schietbaan zijn de regels gelukkig een stuk
strenger dan bij he ophalen. Targets plakken, wapen laden en gaan met die kogels. Leuke ervaring om mee gemaakt te hebben, maar wat maken die dingen een herrie.
Na het schieten gaan we met één RV ook nog even boodschappen doen voor de komende dagen, maar we kunnen nog steeds niet goed wennen aan de oppervlakte van de
Wallmart, even snel een boodschapje doen zit er niet in. Zo groot zijn de winkels.

Terug op het RV park gaan we de RV`s aansluiten en genieten van een eigen gemaakte maaltijd gegrilde hele kip, met salade en aardappel salade. Als toetje
slachten de heren een hele water meloen met een hakbijl. Achter onze RV hebben we onze eettafel en stoelen neergezet en zo genieten we van hoogte van de
Las Vegas. Een vreemde gewaarwording, een paar dagen geleden liepen we nog in de drukte van Las Vegas en nu kijken we van een afstand in de stilte naar deze
prachtige stad.