Dag 2 (23-05-2017)

23 mei 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 3 (23-05-2017)
Na een volledige nachtrust besluiten we in de ochtend te gaan ontbijten bij Denny`s een typische Amerikaanse diner. De keuze van het Amercian Breakfast
was weer teveel om op te noemen niet normaal. Maar na lang wikken en wegen zijn de keuzes gevallen, onder het genot van een heerlijke bak koffie. Zie de
zie de bijgevoegde foto`s van ons heerlijke lichte onybijt. (lol). Doordat we vandaag veel op de planning hebben staan is dit een goede bodem.
Vanuit Denny`s vertrekken we naar een Outlet Shopping Mall, voor ons te vergelijken met bijvoorbeeld Bavatia stad. Met onze geweldige Kia Mini Limo gaan
we op ons gemak die kant op. Prachtige winkels een vooral heel erg schoon we hebben hier voor ongeveer 2 uur gewinkeld en langer had het ook niet moeten
zijn anders is het niet goed voor de creditcard.

Na de tassen in de auto te hebben gedropt rijden we naar Crossfit Max Effort om Mario daar af te zetten. Deze box is van voormalig Neavy Seal Zach Forrest.
Sinds 2005 heeft Zach een andere passie genaamd Crossfit. De Crossfit Open 2011 was voor hem een 'Eye Opener' hierin kwalificeerde hij zich als '12th Overall'
Deze 'Eye Opener' liet hem zien dat hij met de juiste gedrevenheid, motivatie en begeleiding ver kan komen en dat werd waar in 2012. In 2012 werd hij
1st Overall op de Crossfit Open 2012.In 2008 opende hij zijn eigen boxen in Las Vegas, West & Central.
Mario kan de komende uren zijn plezier op in de box waarin ik samen met Theo en Linda naar onze RV verhuurder Road Bear gaan om te proberen de RV donderdag
zo vroeg mogelijk in de ochtend op te halen. Onderweg naar Road Bear zien een 'gun shop en cowboy boots shop' welke we onthouden als we Mario straks weer
opgehaald hebben. Aangekomen bij Road Bear melden we ons bij de receptie, onze komst staat al keurig geregistreerd. We krijgen het zelfs voor elkaar om
morgenochtend om 08.00 uur opgehaald te worden bij het hotel, dit is oprecht zooooooo geweldig omdat er op de eerste RV dag een kleine druk zat in het
tijdschema. Waanzinnig dit!!!!

Omdat we nog wat kleine boodschappen hebben nodig hebben gaan we naar de dichts bij zijnde Wallmart. Allemachtig wat zijn deze winkels groot en vreselijk
onlogisch ingedeeld, we hebben ons rot gelachen opzoek naar Eiwit Shakes en douchegel. Met de nodige boodschappen op zak gaan we Mario weer ophalen uit
zijn sportparadijs. Om onze reis voort te zette naar Pawn Stars ook wel bekend van televisie.
Pawn Stars is een pandjeshuis in Las Vegas van de familie Harrison. Door de TV serie welke gestart is in 2009 is de familie Harrison wereld beroemd geworden.
Mensen van over de gehele wereld komen bij hun kijken, soms staan de rijen wel tot buiten op de parkeerplaats. Maar vandaag hadden we geluk en was het vrij
rustig en konden we een kijkje nemen in dit wereld beroemde pandjeshuis. Helaas was er niemand van de familie Harrison aanwezig, maar we hebben wel leuke
foto`s gemaakt. Maar neem van ons aan op TV lijkt alles groter ook de winkel.

Op de weg terug naar het hotel hebben we nog ter vergeefs gezocht naar de laarzen en gun shop. Zo vreemd dat winkels zo maar kunnen verdwijnen in de
woestijn van Nevada of zouden we al in de Outlet teveel hebben uitgegeven. Je zult zien wanneer we de RV opgehaald hebben dat we er langs rijden, maar
vandaag waren ze onvindbaar voor ons.

Om 20.00 uur hebben we een tafel bij Black Bear Diner voor het diner, dus tot die tijd terug naar het hotel en even opfrissen want de temperatuur is vandaag
opgelopen tot 43 graden. De diner was echt typisch wat je in Amerikaanse films ziet. Na lang pluizen en tot irritatie van de bediende hebben we een keuze
gemaakt. Voor het resultaat zie de foto`s, hier kunnen we 4 weken van eten. Maar lekker was het zeer zeker.
Om de avond af te sluiten zijn we met de monorail vanuit het hotel vertrokken naar Caesers, dit is een hotel met bijbehorende Shopping Mall. Dit was de start
van een lange avondvierdaagse en zoektocht. Maar aangekomen was het een prachtige omgeving, volledig overdekt maar het lijkt net of je buiten loopt door de
wolken welke geprojecteerd worden op het plafond. Wat geweldig was aan deze avondvierdaagse is dat je door diverse grote hotels heen komt en dus ook even sfeer
kan proeven in de andere hotels. Van hele chique hotels tot hele dronken festivals zijn we tegengekomen. Rond middernacht waren we afgemat terug in het hotel
tijd voor ons bedje en morgen weer een heerlijke dag. We moeten wel toegeven dat we na 2 dagen volledig fan zijn van Amerika.

1. Brigitte:
    24 mei 2017
    Ziet er allemaal geweldig uit zeg!!!
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven