Dag 10 (31-05-2017)

31 mei 2017 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Dag 10 (31-05-2017)

Vandaag om 08.30 uur vertrekken bij naar het dump station om de camper te legen en zijn we klaar voor de volgende halte. We gaan vandaag naar RV Park Sand Creek
in het plaatsje Torrey. Hier blijven we voor 1 nacht. Om 09.00 uur vertrekken we naar de eerste tussen stop genaamd Calf Creek Falls, hier naar we een
Hike maken naar de waterval. Alleen omdat het snel warm is willen we op tijd starten aan de Hike. Deze Hike lopen we van 10.30 uur tot 14.30 uur, maar
het is oprecht de moeite waard, wat een prachtige waterval als eindpunt. Mario heeft een flinke duik gemaakt. De water tempratuur zal ongeveer 3 graden zijn geweest
dus Mariska houdt het bij pootje baden. De wandeling heen en terug verschilt van ondergrond, van klei, naar mul zand naar rotsen waar we over moeten klimmen.
We hebben echt waanzinnig foto`s gemaakt als herinnering.

Vanuit de Calf Creek Falls rijden we naar het plaatsje Boulder, hier is een koffie winkeltje welke aangeraden wordt door de dochter Sylvia van Theo en
Linda welke hier al geweest zijn. We genieten hier van een heerlijke Bagel met cream cheese met een bulletproof coffee. Geweldig zaakje met hele lieve mensen.
Dit was de laatste tussenstop (althans dat dachten we lol). We rijden door naar RV Park Sand Creek. Nog even een klein boodschapje in de buurt winkel.

Op het RV park worden we in een klein houten huisje verwelkomt door de eigenaar en ontvangen wij de nummers van onze staan plaatsen.
Morgen gaan we naar Fruita Campground echter deze camping is 'first come, first served' dit betekend dat we niet gegarandeerd een plek hebben. Dus we besluiten
te vragen aan de eigenaar van de RV Park Sand Creek of we morgen nog een nacht kunnen blijven staan omdat de andere camping niet zeker was. Dus een geweldige
service van onze gastheer. We besluiten één camper neer te zetten en naar Fruita te rijden om even te kijken.

Aangekomen bij Fruita Campground is de Campground volledig volgeboekt voor vandaag. Het host adviseert ons morgen ochtend rond 08.00 uur aanwezig te zijn.
Hedenochtend vertrokken er 30 mensen, dus voor morgen zou het goed moeten komen. We mogen zelfs met 2 campers op één plaats staan zonder extra kosten. Dus
morgen ochtend om 07.00 uur vertrekken wij naar Fruita.
Terug op RV Park Sand Creek sluiten we de camper aan en springen we onder de douche. We sluiten de dag aan met BBQ en bier. Onderweg naar Fruita hebben we regen gehad
dus we hopen dat deze nog even weg blijft.