Dag 11 (01-06-2017)

1 juni 2017 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Dag 11 (01-06-2017)
Eerst terugkomend op gisterenavond, na de BBQ trok de lucht volledig dicht en is het gaan onweren in de verte. Prachtig om te zien de bliksemschichten in de
verte boven de bergen. Helaas beleef de regen niet weg, dus lekker op tijd ons bedje in.

Vandaag vertrekken we om 07.00 uur naar Fruita Campground in de hoop dat er plaats is voor ons en wat schetst onze verbazing we hebben een prachtige plaats
waar we met 2 campers op kunnen staan. Dus we betalen per stel 10 dollar. Dan is het tijd voor ontbijt en koffie. De heerlijk gebakken eieren van Linda met
toast. Bij de campingplaats hebben we een grote camping tafel en we hebben in vergelijking met gisterenavond in de zon zitten ontbijten.
Na het ontbijt wordt het tijd voor de grote schoonmaak in de Camper en kan Mario weer lekker met zijn gewichten in de weer. Hierna relaxstand met een goed
boek en in de zon. Helaas is dit maar voor korte duur want de regen en onweer heeft ons helaas gevolgd. Dus de relax stand gaat verder in de Camper op de
heerlijke zachte banken.

Theo en Linda gaan even met de Camper naar het visitors center en boodschappen doen, deze verassen ons op de terugweg met een heerlijk broodje van de SubWay.
Dat gaat er natuurlijk wel in na de drukke inspanning van de relaxmodes.

Rond 13.00 uur klaart de lucht weer een beetje op en gaan we met de RV de Scenic Drive Captial Reef rijden. Maar eerst stoppen we bij Gifford House, hier
verkopen ze home made cherrie pie dit als dessert vanavond. Het huisje is uit de tijd dat de mormonen nog op dit terrein leefden in 1914, deze zijn net voor
de oorlog vertrokken. Heel leuk om te zien dat het huisje in tact is gebleven al deze jaren en nu zo leuk gebruikt wordt als lokaal winkeltje.

Tijdens de Scenic Drive Capital Reef, rijden we door een gebied met veel los liggend gesteend heel bijzonder om te zien dat ook deze omgeving zo anders is.
Omstreeks 16.00 uur zijn we weer terug op de Campground, gelijk even een paar foto`s maken van het terrein welke prachtig in het groen ligt.
De mannen gaan om 17.15 uur nog even lekker hardlopen in deze prachtige omgeving en dan is de dag alweer bijna voorbij. In vergelijking met alle andere dagen
was dit een heerlijke rustdag. We sluiten de avond natuurlijk weer af met een BBQ en bier. Inclusief heerlijke home made Cherrie Pie. (verwarmd op de BBQ)

Nog een kleine aanvulling over de camping, deze is vooraf niet te reserveren omdat het first come, first served is. Bij alle plaatsjes staan paaltje aan deze
plaatjes hangen briefjes hierop staat hoelang men blijft. Hangt er geen briefje dan kan je je eigen briefje ophangen met naam, datum en aantal personen. Wanneer
er nog personen aanwezig zijn maar gaan vertrekken mag je je eigen briefje al ophangen zodat je plaats gegarandeerd is. In overleg met de mensen die er nog staan
bepaal je hoe laat je erop kan. Grotendeels deze ochtend waren veel mensen al aan het inpakken, maar om 12.00 uur was de camping alweer vol. De camping
wordt in de gaten gehouden door een Camp Host welke ook op de camping staat in dit geval "Kathy".