Dag -1 op 21-05-2017

21 mei 2017 - Hoofddorp, Nederland

21-05-2017
Nou het is bijna zo ver onze reis Amerika 2017 gaat starten. Op 20 mei 2017 hebben wij onze haarballen gebracht naar A&A dierenpension.
Hun Hotel voor de komende paar weken, zoals gewoonlijk werden wij weer hartelijk ontvangen door de eigenaren naar het pension.
Vanaf dit moment konden de voorbereidingen gaan starten, inpakken zonder dat er een haarbal in de koffer verdwijnt ;-) Het huis binnenste
buiten keren zonder dat er een kat klem zit onder de bank. (heerlijk) Maar na 5 minuten misten we ze al.
Op 21 mei 2017 om 08.00 uur stond de wekker, en om 08.30 uur zaten wij in de auto naar Rosmalen volledig gepakt en gezakt. In Rosmalen was
de Tiglon 2017 gestart, de beste crossfit atleten van Nederland strijden hier tegen elkaar. Wat een prestaties en wat een doorzettingsvermogen,
prachtig om te zien en aan te moedigen. Natuurlijk onder de presentatie van onze eigen Coach D van Crossfit SDS en Crossfit Dordrecht. (even reclame maken)
Heerlijk weer ongeveer 20-25 graden, we komen al lekker gekleurd aan in Amerika. Mooi rood is niet lelijk ;-)Lang leve de wifi en onze lieve vrienden,
het inchecken van de vliegtickets aan de rand van het wedstrijdveld geregeld. Doordat we geen mobiele printer in de auto hebben (zo jammer ;-p)
worden deze uitgeprint door onze goede vrienden/reisgenoten.
Omstreeks 17.30 uur vertrokken wij vanuit Rosmalen naar ons Schiphol van der Valk Hotel voor de vor overnachting. Wat een heerlijk ontvangst
en wat een prachtige kamer. (zie de foto`s) Onze reisgenoten, de andere vliegende hollanders, zijn ook reeds ingecheckt in het hotel.
Na een heerlijk diner wordt het tijd voor ontspanning! Althans Mario is alweer naar de sportschool gevlogen, de laatste tekst die ik hoorde op de gang
was 'ze hebben een air bike' LOL. Dus voor mij even de tijd om een kort verslag te typen van eigenlijk dag 1, maar om het een Amerika op 1 te laten zullen
we deze dag, dag -1 noemen. Zodra we in Amerika zijn zal er een volgende update volgen maar nu op naar de bar ;-) Cheers!!!!!

1. Brigitte:
    21 mei 2017
    Onwijs veel plezier en een fijne vlucht morgen geniet er maar lekker van
  2. Jolanda:
    22 mei 2017
    Heel veel plezier!!
  3. Pa & Sjaan:
    23 mei 2017
    Een mooie start van de Vakantie ,geniet maar veel.