Voorpret voor de reis Amerika 2017

1 juni 2016 - Heerhugowaard, Nederland

Op 1 juni 2016 zijn we met onze vrienden afgereisd naar Heerhugowaard in Noord-Holland. Hier is Jan Doets gevestigd de reisorganisatie waar wij de campers geboekt hebben. Het voordeel bij Jan Doets is dat zij diverse Amerikaanse campers hebben staan, zodat je een gevoel kan creëren bi het voertuig waar je een aantal weken in gaat rondtoeren, ideaal voor mensen als ons (M&M) welke nog nooit met een camper gereisd hebben. Het is oprecht een luxe op wielen en we kijken uit naar een heerlijke vakantie, alleen jammer dat we op dit moment nog 11 maanden moeten wachten tot we vertrekken. Deze dag kwamen er al heerlijke ideeen op gang voor recepten voor op de BBQ tot wandelroutes, prachtige vooruitzichten. We hebben de dag afgesloten met een hapje en drankje in Midden-Beemster. Eterij `t Middelpunt (en ja het staat goed geschreven) is oprecht een aanrader voor een afsluiter van de dag, ze hebben diverse eigen gebrouwde biertjes welke heerlijk smaken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    7 april 2017
    Hoi hoi, toen nog 11 maanden, nu nog een maandje wachten en dan een prachtige reis met z'n viertjes door Amerika. Een leuk verhaal en goed begin van onze reis. We zijn heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren maar als jullie het net zo mooi vinden als wij de eerste keer dan weet ik zeker dat dit niet de laatste reis zal zijn naar Amerika. Tot volgende week.
    Theo en Linda
  2. Ute Thomas:
    19 april 2017
    Nu zijn het nog goede 4 weken tot dat jullie starten. Maar van te voren nog een belangrijk gebeurtenis. Wij zitten aan jullie te denken . Wens jullie met zijn viertjes veel plezier en altijd goed weer.
  3. Willem:
    19 april 2017
    Gaaf dat jullie een blog bij gaan houden... al doet me dit wel denken aan een lieve maar helaas veel te vroeg overleden collega Walter Mol.. die ieder jaar een lange reis maakte naar en in Amerika. Ik hoop dan ook op jullie verhaal met de bijbehorende foto's. Ik wens jullie een top vakantie en hoop dat jullie genieten. Groetjes Willem den Dunnen
  4. Vincent:
    20 april 2017
    Ik ga jullie in de gaten houden.......lol. Super tof dit, ik wens jullie veel plezier en hoop dat jullie een mooie tijd daar krijgen maar dat zal vast lukken :D
  5. Vincent:
    20 april 2017