Dag 12 (02-06-2017)

2 juni 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Dag 12 (02-06-2017)
Vandaag worden we lekker zonder wekker wakker, omstreeks 07.30 uur zijn we alweer in de veren en maken we de RV klaar voor vertrek. Vandaag rijden we naar Moab.
Hier scheiden vandaag voor de gehele dag de wegen van Theo& Linda en die van ons. Wij rijden door naar Crossfit Moab en Theo & Linda nemen hun eigen route
vol prachtige bezienswaardigheden. Om 08.30 uur rijden we weg uit Fruita met een heerlijk zonnetje met het vooruitzicht dat het in Moab boven de 30 graden is.
Onderweg ontbijten we bij Ardy`s, dit omdat we de camping niet wilde wekken met onze aggregaat. Gezien de camping zonder aansluitingen was.
Maar wij zouden natuurlijk de familie Thomas niet zijn als onze navigatie ons weer over een avontuurlijke route stuurt. De navigatie stuurt ons over de weg genaamd
'Old US 50', nou met recht de nadruk op 'Old'  wat een kraters, gaten, scheuren en stenen zaten er in deze weg. Gelukkig was deze weg maar 12 mile (gvd). Na een hoop gestuiterd
en op de linker baan rijden komen we weer op de snelweg. We zijn ook niets anders tegen gekomen dan stenen en konijnen.

Omstreeks 12.00 uur arriveren we bij Crossfit Moab en staat Mario ingeschreven voor de WOD van 17.30 uur. Heel vriendelijk zijn we ontvangen door Tonja.
Opvolgende gaan de naar onze Camping met volledige aansluiting, WiFi en zwembad. Eerst even de RV bijvullen en legen en toen als een speer naar het zwembad.
Je hoorde het water nog net niet sissen op onze lijven.

Rond 16.00 uur rijden wij weer naar Crossfit Moab, de weg er naar toe stoppen we bij de supermarkt voor een paar boodschappen voor hedenavond. We laten bij
de receptie een notitie achter voor Theo en Linda dat we de boodschappen halen voor vanavond. Zodat zij na hun lange tocht even lekker kunnen relaxen. Want
hun zijn vanochtend eerder vertrokken dan wij.

Na de boodschappen viel ons oog op een slijterij want we zitten nog steeds in de staat Utah en hier wordt alcohol alleen verkcht bij een slijtrij. Dus we hebben
even 2 heerlijke flessen wijn gehaald voor bij het eten. Hierna rijden we door naar Crossfit Moab waar Mario de WOD van 17.30 uur gaat draaien. We worden vriendelijk
ontvangen door Cliff. De crossfit box is gelukkig voorzien van airco en binnen is het heerlijk qua temperatuur. Mariska is ook voorzien van WiFi en een puppie van
8 weken dus ook die komt de tijd wel door.
Na de wod (voorzien van t-shirts)gaan we terug naar de Camping en je kunt het wel raden het is tijd voor BBQ en ...... nee dit keer wijn. We gaan ook weer vroeg ons bedje in want
de wekker gaat morgen om 05.00 uur voor de eerste Hike en in de middag gaan we raften dus een drukke dag voor de boeg.