Dag 18 19 20 (08 09 10-06-2017)

8 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 18-19-20 (08&09&10-06-2017)
Op dag 18 omstreeks 08.00 uur vertrekken wij vanuit de Camping terug naar Road Bear. Voor de laatste keer alle kastjes nog een keer nagekeken en doorgelopen.
Want we willen natuurlijk niet dat er iets achterblijft. Onderweg moeten we de RV nog even aftanken en het propaan aanvullen, ongeveer 2 minuten voor Road Bear
zit een schappelijke benzinepomp welke ook propaan aanvult. Het aanvullen van het propaan wordt door de bezinepomp bediende gedaan, in de afgelopen dagen hebben wij
3 gallon aan propaan gebruikt hiervoor betalen wij ongeveer 10 dollar.
Aangekomen bij de Road Bear worden we zoals gewoonlijk weer heel vriendelijk ontvangen, er wordt ons gevraagd of wel nog problemen hebben gehad met de RV. Dus
we nemen even ons lijstje door met kleine dingen, toiletdeur welke tijdens het rijden opengaat, indicatie lampjes welke vol aangeven na het legen en de laadjes welke niet
geheel goed open gaan onder het bed. Verder hebben wij geen problemen gehad met de RV. De dame voert nog even een grote controle uit en alle papieren kunnen in
orde gemaakt worden. We hebben de aggregaat minder dan een uur gebruikt dus deze kosten hoeven we niet te betalen. Na alle afhandelingen worden we door hun Shuttle
naar ons hotel gebracht Treasure Island. Omstreeks 11.00 uur arriveren wij in het hotel en gaan we lekker ontbijten op de Stip bij Denny`s.
De rest van onze dag bestaat uit heerlijk struinen door Las Vegas en souvenir shoppen. Shop Shop Shop! Als diner lekker in een Amerikaanse Diner gegeten genaamd richies
deze zit in het hotel.
We sluiten de avond af in ons Casino met een klein gokje.

Dag 19
Vandaag staat er geen zwembad op het menu omdat het bijna weekend is, is het te druk in het zwembad met dronken en lallende mensen. Dit is wel een behoorlijk
verschil met de wereld waar we de laatste weken vertoeft hebben. Dronken herten of eekhoortjes hebben we niet gezien. (LOL)
Vandaag staat ook weer in het teken van het verkennen van de Las Vegas strip en de diverse winkels, heerlijk dat je binnen en buiten kan lopen. het ontijt staat
weer gepland bij Denny`s wat een heerlijkheid.
In de middag halen we beiden een halve meter cocktail een soort van slush puppie, maar dan met teveel alcohol hahaha.
S`Avonds hebben we een tafel gereserveerd bij Buddy`s V, de bekende taarten bakker van Amerika. Wat een genot en goede service. Met een hele hele volle buik.
Gaan we terug naar het hotel voor een gokje en naar ons bedje, want morgen staat de terugreis voor de boeg.

Dag 20
Momenteel zit ik het verslag van de laatste dagen te typen, het is momenteel 08.30 uur en we gaan zo vertrekken naar het vliegveld. Zondagmiddag om 12.45 uur zijn we
weer in Nederland. Iedereen bedankt voor het lezen van ons log en het meegenieten met ons prachtige avontuur.

1. Brigitte:
    10 juni 2017
    Ik heb genoten van jullie reisverslagen en ben benieuwd naar de verhalen die Mario te vertellen heeft.
    Hele fijne en goede terugreis!!!